ONZE VERKOPERS ZIJN DE MOTOREN VAN HET BEDRIJF
Onze verkopers zijn zowel mannen als vrouwen, hoofdzakelijk in de leeftijdscategorie 25 tot 45 jaar, die vaak hogere studies gevolgd hebben. Ook al hebben ze stuk voor stuk hun eigen identiteit met vaak heel specifieke wensen en passies, er zijn ook belangrijke gelijkenissen:
  • Onze medewerkers zijn stressbestendig en hebben een gezonde dosis maturiteit.
  • Ze hebben een zodanig stemtimbre dat ze helder en overtuigend klinken.
  • Als geen ander weten zij dat actief, positief en nauwkeurig taalgebruik hun sparringpartner op het goede been zet.
  • Ze zijn zó luistervaardig, dat ze heel snel de essentie weten te detecteren en daarop dan de gepaste feedback formuleren.
  • Voor hen is een fles nooit half leeg, maar altijd half vol. Kortom, ze getuigen elke keer opnieuw van een positieve ingesteldheid en
    • bijzonder veel enthousiasme.
  • Het zijn onderhandelaars: zeer verbaal, zeer gedreven, maar anderzijds ook zeer realistisch. 'X-aantal keer neen horen': het hoort erbij!
  • De medewerkers krijgen de kans 2 tot maximum 3 verschillende projecten te combineren, wat hun job dubbel zo boeiend en dubbel
    • zo uitdagend maakt. Maximum 3 klanten, omdat éénzelfde telemarketeer zich tegelijkertijd nooit ten volle kan vereenzelvigen met meer dan 3 projecten. Maximum 3 klanten, omdat onze klanten op die manier het hele jaar door kunnen rekenen op hun eigen vast team.
  • Ze zijn flexibel qua werkuren en -indien nodig- inzetbaar tussen 9u en 20u.

  • Kortom de DIRACT-verkopers zijn mensen die KICKEN
    • op de half volle fles!
    • op het onderhandelen!
    • op resultaat!