De klanten van DIRACT zijn opdrachtgevers voor wie hun klanten of prospects nooit een nummer zijn, maar een zakenpartner of "zakenvriend". Dit impliceert dat het klanten zijn, die niet op zoek zijn naar de goedkoopste oplossing maar wel naar de beste!
DIRACT-klanten zijn klanten die hun verkoop beter willen laten renderen.
Ofwel door de rechtstreekse verkoop van hun producten of diensten ofwel door het maken van afspraken voor hun commerciëlen.
DIRACT-klanten zijn klanten die op zoek zijn naar een langdurige relatie.
Met andere woorden DIRACT werkt niet met “ad-hoc”-klanten, die slechts op zoek zijn naar een verkooppartner voor een opdracht met een beperkte tijdsperiode van bijvoorbeeld een paar weken of maanden.
De DIRACT-klanten daarentegen zijn klanten voor wie het medium telefoon één van hun vaste verkoopkanalen is en dus heel goed weten dat om het beoogde resultaat te scoren er nood is aan een langdurige samenwerking op continue basis of toch minstens met regelmaat van de klok.
DIRACT heeft met het overgrote deel van haar klanten dan ook een relatie die al vele jaren duurt.
DIRACT-klanten zijn klanten die willen dat onze verkopers een verlengstuk zijn van hun bedrijf.
Dit wil zeggen:
een vast team van medewerkers dat hun bedrijf kent net zoals een interne medewerker een team dat -indien nodig- van 9u tot 20u flexibel inspeelt op al hun vragen een team waarmee er regelmatig overleg is maar vooral een team dat permanent meedenkt hoe het morgen nog beter zou kunnen.
DIRACT-klanten zijn klanten voor wie exclusiviteit ten aanzien van hun rechtstreekse concurrenten belangrijk is.
Diract gaat dan ook nooit op hetzelfde moment in zee met meer dan 2 bedrijven uit dezelfde sector.
Diract-klanten zijn klanten die zonder er zelf veel tijd en energie te moeten insteken minimum een constant (hoog) resultaat wensen.
Diract garandeert het haar klanten. Volgens veel van onze klanten eerder een uitzondering dan een regel. Zo behalen vele telemarketingbedrijven in het begin van een project een hoge score, een score die -naarmate de tijd vordert- spijtig genoeg daalt door te weinig coaching en bijsturing, teveel personeelsrotatie, te weinig kennis van zaken, ...
Bent u ondertussen nieuwsgierig geworden en wilt u graag weten wie de DIRACT-klanten in concreto zijn, vraag dan hier onze referentielijst.
DIRACT-klanten zijn klanten die hun verkoop beter willen laten renderen.
Ofwel door de rechtstreekse verkoop van hun producten of diensten ofwel door het maken van afspraken voor hun commerciëlen.
DIRACT-klanten zijn klanten die op zoek zijn naar een langdurige relatie.
Met andere woorden DIRACT werkt niet met “ad-hoc”-klanten, die slechts op zoek zijn naar een verkooppartner voor een opdracht met een beperkte tijdsperiode van bijvoorbeeld een paar weken of maanden.
De DIRACT-klanten daarentegen zijn klanten voor wie het medium telefoon één van hun vaste verkoopkanalen is en dus heel goed weten dat om het beoogde resultaat te scoren er nood is aan een langdurige samenwerking op continue basis of toch minstens met regelmaat van de klok.
DIRACT heeft met het overgrote deel van haar klanten dan ook een relatie die al vele jaren duurt.
DIRACT-klanten zijn klanten die willen dat onze verkopers een verlengstuk zijn van hun bedrijf.
Dit wil zeggen:
DIRACT-klanten zijn klanten voor wie exclusiviteit ten aanzien van hun rechtstreekse concurrenten belangrijk is.
Diract gaat dan ook nooit op hetzelfde moment in zee met meer dan 2 bedrijven uit dezelfde sector.
Diract-klanten zijn klanten die zonder er zelf veel tijd en energie te moeten insteken minimum een constant (hoog) resultaat wensen.
Diract garandeert het haar klanten. Volgens veel van onze klanten eerder een uitzondering dan een regel. Zo behalen vele telemarketingbedrijven in het begin van een project een hoge score, een score die -naarmate de tijd vordert- spijtig genoeg daalt door te weinig coaching en bijsturing, teveel personeelsrotatie, te weinig kennis van zaken, ...
Bent u ondertussen nieuwsgierig geworden en wilt u graag weten wie de DIRACT-klanten in concreto zijn, vraag dan hier onze referentielijst.